ח"כ אורלי לוי אבקסיס: "אנשי תל אביב פשוט לא מבינים"

אייל ראובן No Comments on ח"כ אורלי לוי אבקסיס: "אנשי תל אביב פשוט לא מבינים"

ח"כ אורלי לוי אביקסיס ב"מהדורת הבוקר": "יש משפט במרוקאית שאומר: "מי שלא ילד אותו לא ירחם עליו". הם לא מרגישים את הקושי, אני באה למשפחה מרובת ילדים ומי שלא יודע את הצורך בלחם. איך הדבר לא מדיר שינה מעיניהם? האספרסו הקצר שלהם עולה יותר מהשכר של הסייעת בגנים. זו הטרגדיה של הפריפריה"

צילום: פלאש 90
10:18
28.04.24
אבי יעקב No Comments on מי יככבו בקרוב במדורי ה'מאורסים'? בעוד שעות תוכלו לדעת

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

חה"כ אורלי לוי אביקסיס לבצלאל קאהן ודוד חכם ב"מהדורת הבוקר: בסופו של דבר בואו נסתכל, ההצלחה הגדולה של הקואליציה היא התקציב. את התקציב אנחנו רואים היום בעליית המחירים, בסוף אנחנו חוזים בעלייה משמעותית בכל התחומים, אנחנו גם רואים ששרת הפנים פונה לרשוניות ומבקשת להעלות את הארנונה – זו התוצאה של המדיניות הכלכלית של אנשי תל אביב, לא רואים את מי ששונה מהם"

"כנגדם אנחנו רואים את בעלי המאפיות והצרכניות שמנסים להתאים את המחירים ללקוחות, אנחנו לא מצפים מהם ליוזמות פילנטרופיות. יש משפט במרוקאית שאומר: "מי שלא ילד אותו לא ירחם עליו". הם לא מרגישים את הקושי, אני ממשפחה מרובת ילדים ומי שלא יודע את הצורך בלחם. איך הדבר לא מדיר שינה מעיניהם? האספרסו הקצר שלהם עולה יותר מהשכר של הסייעת בגנים. זו הטרגדיה של הפריפריה, אנשים עובדים ולמרות זאת נאבקים כדי לשרוד"

"אדם חי בנוף ילדותו. אני אומרת לאנשים תעשו לעצמכם חושבים: תפסיקו לחשוב על מה שלימדו אותנו שנים להצביע למחנה הזה או האחר, למרות שהם רמסו אותנו והפעילו עלינו דיקטטורה פרלמנטרית. עלינו תראו מי דואג לצרכים שלכם. יש גזירות כלכליות וכולם משלמים את המחיר, יש כאלו שכבר קורסים"

אני לא מדברת רק על העניים, בסוף כולם מרגישים קושי. אנחנו מפלגה שמייצגת את מהפך 77 ואנחנו נותנים סיכוי לכל האנשים מהפריפריה ומהפריפריה החברתית. לא  מדברת על שלטון מפא"י ועל ההדרה שלנו בפנקס האדום, כשהיום אנחנו לא רק נוטלים חלק אלא אנחנו נותנים את הטון במדינה".



0 תגובות